Friday, May 20, 2016

Girl love

Ahojte zlatíčka,

tento článok venujem špeciálne ženám, slečnám, dievčatám. No jednoducho mne bližšiemu pohlaviu. Samozrejme páni, ak ste už začali čítať, prečítajte si to a môžete to posunúť niekomu, pre koho to bude prospešné.

Nedávno som počula pesničku v ktorej sa spieva o čistej kráse dievčat. O tom, že nemusíme byť namaľované, nemusíme byť polonahé na fotkách, nemusíme byť super trendy ako z časáku, stačí, že sme.
Že sme svoje.
Že si veríme.
Že sa usmievame.
Že sme nádherné aj v plavárni po hodinovom plávaní.
Rovnako krásne sme po behu, troška červené, spotené a strapaté.
Večer pri filme v teplákoch a z pukancami na tričku.
Stále sme to my.

http://quotesgram.com/beauty-quotes-by-famous-women/#luaVoAa5tv
Samozrejme, aj ja som žena a chcem sa páčiť. Preto sa namaľujem pred tým, ako idem do práce,
nikto nemusí vidieť tú vyrážku, ktorá sa rozhodla z noci do rána si spraviť z môjho líčka svoje bývaníčko. Aj keď sa idem baviť večer do baru, tak sa nahodím. Každá máme rada pozornosť a záujem okolia. Keď si to tak spätne uvedomím, všetko to úsilie, ktoré vynaložím na to aby som bola krásna ako obrázok pred tým ako idem von je pre ľudí, ktorých ani nepoznám. Lebo tí čo ma poznajú ma videli v katastrofálnom stave. S plným nosom, mastnými vlasmi, fľakom na tričku a bez podprsenky.
Hello true friends.

Mojou myšlienkou v tomto článku je, že aj keď sa namaľujeme, nahodíme, alebo práve naopak neurobíme z týchto činností ani jednu musíme veriť v seba samú. Mali by sme ľúbiť najmä seba a telo v ktorom bývame od kedy sme sa narodili. Kŕmiť ho tak ako si zaslúži, starať sa, cvičiť, mojkať ho. Nosí nás od prvého dňa, až po posledný. Nemaľovať sa preto lebo chceme byť ako tá druhá, ale preto lebo sa to páči nám.

Make up tutorial na záver: Nanesieme prirodzené množstvo sebavedomia. Na líčka troška ženskosti. Na pery zvolíme úsmev značky úprimnosť. A už to len zakončime riasenkou s odtieňom - vidím pozitíva. Vlásky rozpustím a v prípade potreby prelakujem pozitívnym myslením.
Posledný pohľad do zrkadla a môžem vyraziť. :*
http://quotesgram.com/beauty-quotes-by-famous-women/#4I2HTTKizB
PureGirl by Ben Cristovao

No comments:

Post a Comment