Sunday, May 15, 2016

Prebudenie sa do reality

Mám 22 rokov a všetci moji najbližší priatelia sú ďaleko odo mňa.
V článkoch na internete sa dočítate o tom, že keď prídete do veku 25 a naozaj sa všetci začnú vytrácať.Už teraz môžem povedať, že to prichádza omnoho skorej.


Moje rovesníčky si zakladajú rodinky. Vydávajú sa, rodia deti, stavajú domy, sadia stromy a sú spokojné manželky, snúbenice, družky. Neviem si seba predstaviť v takejto situácií, preto tieto mladé ženy veľmi obdivujem. Postavili sa k tomu veľmi triezvo a aspoň tie dámy, ktoré poznám, si nažívajú naozaj krásne a sú spokojné.

Okrem svadieb a mamičkovania sa moje kamošky vybrali do sveta. Tak ako ja sama plánujem. Jednu mám v Anglicku, druhú v Nemecku, tretiu na druhej strane republiky (ak beriem do úvahy cestu vlakom na rodnú hrudu, príde mi to aj ako druhá strana kontinentu). Rovnako aj môj drahý, je na opačnej strane zemegule.
V takýchto momentoch ako je toto „prebudenie sa do reality“ si hovorím, že ja môžem byť len vďačná za to čo mám. Ja poznám všetkých týchto úžasných ľudí a kedykoľvek sa na nich môžem obrátiť.
Som ľúbená z každej strany zemegule a som presvedčená, že nie som v tomto sama. Už len oni si môžu povedať to isté a rovnako aj ty. Ty čo to práve čítaš. Posielam ti lásku ak ti ju nikto počas dnešného dňa neposlal. Si perfektný človek na správnom miesto a si jedinečný. Každý z nás môže dokázať to po čom túži. Nie dnes, možno ani nie zajtra (aj keď, nikdy nehovor nikdy), ale raz ak si za tým pôjdeš sa to splní. To čo posielame do vesmíru, tú energiu ktorú vysielame sa nám stonásobne vráti.


Jasné sú dni, ako tento, ktorý práve prežívam, že mi chýbajú moji najbližší v krušných chvíľkach. Nie som zo zocelenej rodinky a mám veľmi málo možností si ísť popýtať  radu. Nesťažujem sa. Považujem to za skúšku, ktorou si asi každý musí na tomto svete prejsť, nech je v podobe akejkoľvek.

Už hrozne mudrujem a to sa mi často nestáva, ale chcela som vám povedať, že aj v zlých dňoch sa treba pozrieť na veci inak. Krajšie a optimistickejšie. Napríklad včera ráno som sa nezobudila práve najlepšie. Celý môj deň sa začal nejak zle. A tak som vstala ešte raz. Ľahla som si. Zaspala som na pár minút, vstala som, spravila som si novú kávu, nové raňajky a začala som nový deň ešte raz. Ten sa už vydaril lepšie.

Šírte lásku do sveta a prijímajte ju. Je potrebná. LOVE YOU ALL

No comments:

Post a Comment