Saturday, April 29, 2017

Letné správy

Ahoj zlatíčka. Dnes sa vám hlásim taká svoja, obyčajná. Nechcem vám písať  žiadne múdrosti a prečítané zaujímavosti. Len krátky update.  
Čo si z môjho príspevku zoberiete to bude vaše.   

Nachádzam sa v čase preddovolenkovom. Veľa športujem, nepremýšľam, čítam, oddychujem. To všetko hneď potom, ako skončím, alebo pred tým, ako začnem pracovať. Nesťažujem si.  
Mám výbornú stravu (lebo sama varím, aj keď sa veľa sťažujem, že Američania nemajú vyvinuté chuťové kanáliky), mám veľa voľného času a príležitosti študovať a vzdelávať sa v takých odvetviach aké sa mne zaľúbia.  

Nechvastám sa. Len vám hovorím, že som spokojná. Mám lásky kopec a objatí na rozdávanie. Upokojujúce a veľmi nové obdobie, ktoré som pred tým nemala šancu skúsiť. Kolobeh, škola, práca, občas žúrky, málo spánku a wifonky na intrákovej izbe. Som veľmi rada, že mam za tým. Ale musím sa priznať sú veci ktoré mi budú chýbať.  

Zistila som, že som sa do teraz veľmi zameriavala na čas. Ako ho nemám a ako rýchlo beží. Ale veď to neovplyvním. A mám ho presne toľko koľko potrebujem. "Premyslím si to a neskôr sa na to pozriem znova". Niekedy táto fráza odložila na neskôr kopec článkov, kopec listov, a nesplnených prianí. Je dôležite sa na veci pozrieť s odstupom času, ale tie ktoré sa stali sa nezmenia. Ten pocit nebude rovnaký. Ten článok už nebude mať to čo som cítila keď som ho písala. Ani ten list už asi nebude aktuálny. A tak aj teraz píšem v aute kým čakám. A som spokojná. 

Veď sme v ňom ako rybky vo vode. Je všade naokolo a nedá sa mu ujsť. Treba sa s ním len skamošit. Také tie farebné pekné rozvrhy, chaotické diáre alebo lístočky nalepené ešte aj na čele. To je náš spôsob ako s ním komunikujeme s našim krásnym oceánom sekúnd a minút. Slniečko alebo mesiac. Oba nám dávajú veľké množstvo energie. Už len uchopiť a zúročiť.  

Hovorila som o preddovolenkovom (príliš dlhé slovo) období. Sama neverím, ale pomaly sa blíži ten deň. Ja idem na dovolenku a budem mat aj dovolenku s mojim drahým. Viete ako sme sa spoznali? Na lodi. A tam sa vraciame. Veľmi som si želala aby sme sa tam vrátili. Tak naozaj. Spoločne.  (Možno aj preto veľa športujem, postavička do plaviek je nevyhnutnosť).  

Takže takýto krátky zostrih som vám chcela podať. Dúfam sa Vám moje blogy dobre čítajú. Dajte mi vedieť ak by ste chceli vedieť niečo viac o mne, alebo čokoľvek čo by ste si tu radi prečítali. Každej odozve sa poteším.  Veľa lásky. ♥ 
  


No comments:

Post a Comment